چطور از سایت سله بن خرید اینترنتی کنم ؟

برای خرید اینترنتی از سایت سله بن لازم است ابتدا حساب کاربری بسازید و یا وارد حساب کاربری‌تان شوید( در صورتیکه که از قبل حساب کاربری ساخته باشید ) ، محصولات مورد نظرتان را به سبد خرید خود اضافه کنید و در مرحله بعد اطلاعات لازم نظیر نام و نام خانوادگی ‚ شماره تماس و آدرس گیرنده را وارد کنید و در انتها جهت نهایی کردن سفارش مبلغ را از طریق درگاه اینترنتی پرداخت نمایید.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید آموزش تصویری را در قسمت راهنمای خرید از سایت مشاهده نمایید.

چطور سفارشم را پیگیری کنم ؟

برای پیگیری سفارش میتوانید پس از ورود به پنل کاربری روی گزینه پیگیری سفارش یا گزینه سفارش ها در پنل کاربری خود کلیک نمایید و از آخرین وضعیت سفارش خود به صورت آنلاین مطلع شوید.

همچنین می توانید جهت برقراری ارتباط با تیم فروش، از طریق گزینه ارسال درخواست در منوی پنل کاربری از وضعیت سفارش خود مطلع شوید.

پیگیری سفارش ایجاد درخواست جدید
هزینه ارسال کالا چگونه است ؟

در حال حاضر هزینه ارسال و بسته بندی کالاها برای خرید بالای 600هزار تومان رایگان و تا سقف این مبلغ 35 هزار تومان هزینه پیک و پست پیشتاز خواهد بود  .

برای اطلاعات بیشتر به صفحه نحوه ارسال کالا مراجعه بفرمایید .

چگونه میتوانم کالای خود را تعویض و یا مرجوع کنم ؟

درخواست تعویض و یا عودت کالا تنها در صورتی پذیرفته می شود که حداکثر طی 7 روز پس از دریافت کالا از طریق ایجاد درخواست جدید در پنل کاربری و ارسال درخواست به بخش ” تعویض و مرجوعی ” امکان پذیر می باشد.

کالاهایی که قصد تعویض یا مرجوعی آنها را دارید باید کاملا در وضعیت اولیه و نو باشند و همچنین هیچگونه آثار استفاده مانند لکه، رنگ پریدگی یا بوی عطر و بدن وجود نداشته باشد هم چنین باید دارای مارک، لیبل، دکمه و سایر ملحقات باشد و به هیچ عنوان جدا نشده باشد . 

پس از دریافت کالا، بررسی های لازم بر روی آن انجام می گیرد. در صورت مطابقت با شرایط برگشت، کالای موردنظر برای شما ارسال خواهد شد و یا در صورت عدم موجودی و یا تمایل شما مبلغ کالا طی مدت  7 روز کاری طبق درخواست شما یا به کیف پول شما در وب سایت یا به شماره کارت اعلام شده در درخواست اولیه عودت داده خواهد شد.

ایجاد درخواست تعویض و مرجوعی
هزینه عودت کالا به عهده چه کسی است

اگر محصول خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت نداشته باشد و مشتری به هر دلیلی از خرید خود منصرف شود، در صورت مطابقت با شرایط برگشت کالا، مشتری می تواند با هماهنگی، محصول را بازگرداند، در اینصورت هزینه ارسال و بازگشت کالا به عهده مشتری است.  در صورتی که کالای خریداری شده دارای نقص و یا اشکالی باشد هزینه بازگشت کالا به عهده مجموعه سله بن می باشد.

آیا می توانم سفارش خود را از طریق شعب تعویض کنم ؟

درصورتیکه از سایت  سله بن  خرید کرده باشید، به هیچ عنوان نمی‌توانید محصول را از طریق مراجعه به شعب سله بن  تعویض کنید و یا مرجوع بفرمایید .

چه زمانی سفارشم بدستم خواهد رسید ؟

در صورتیکه تهران باشید ، طی ثبت سفارش ، ما به شما امکان انتخاب بازه های زمانی را میدهیم و طبق همان  بازه زمانی ،کالا تحویل شما میشود.در غیر اینصورت سفارش شما از طریق پست و یا تیپاکس طی 4 الی 5 روز کاری تحویل شما میشود.

استفاده از کد تخفیف چه محدویت هایی دارد ؟
  • شما فقط از هر کد تخفیف یکبار میتوانید استفاده کنید.
  • در هر سفارش فقط یک کد تخفیف میتوانید اعمال کنید .
  • تاریخ اعتبار آن یکسال می باشد در صورتی که منقضی شده باشد، امکان استفاده از آن نیست.
  • فقط برای استفاده در سایت می باشد .
  • در صورتیکه کالایی انتخاب بفرمایید که مبلغ آن کمتر از کد تخفیف باشد، مبلغ باقی مانده برگشت داده نخواهد شد .
آیا امکان اضافه کردن کالا به سفارش قبل وجود دارد ؟

متاسفانه این امکان درحال حاضر وجود ندارد و می بایست سفارش جدید ثبت بفرمایید .

پس از ثبت سفارش امکان تغییر و اصلاح وجود دارد ؟

خیر. بعد از صادر شدن فاکتور ، امکان هیچ تغییری وجود ندارد.

چطور میتوانم بعد از ثبت سفارش آدرس و زمان ارسال را تغییر دهم ؟

شما میتوانید با شماره تلفن 09104252179 تماس بگیرید در صورت امکان همکاران ما به درخواست شما رسیدگی خواهند کرد .

در صورتیکه پرداخت اینترنتی ناموفق باشه و پول از حساب کسر شود چه کنم ؟

ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد – در اینصورت وجه بصورت خودکار طی 72 ساعت کاری مجدد بحساب شما برمیگردد. در صورتیکه پس از 72 ساعت پول به حساب شما بازگشت داده نشد ، شما میتوانید با درگاه و یا بانکتان تماس حاصل فرمایید .

تاکید می شود، در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید.

آیا امکان ثبت سفارش تلفنی و یا از طریق اینستاگرام وجود دارد ؟

در حال حاضر تمام سفارشات اینترنتی از طریق سایت سله بن امکان پذیر است .

سایت سله بن چه زمانی کالاها را در فروش ویژه قرار میدهد ؟

زمان دقیق قرار گرفتن کالا در فروش ویژه مشخص نیست. شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر به اینستاگرام برند سله بن مراجعه بفرمایید .

چه زمانی میتوانم با پشتیبانی سایت تماس بگیرم ؟

شنبه تا چهارشنبه

صبح: ۸:۳۰ الی ۱۳:۳۰ و بعدازظهر :۱۴:۳۰ الی ۱۸

پنجشنبه

۸:۳۰ الی ۱۴:۰۰

از طریق ایجاد درخواست جدید، واتساپ و تماس تلفنی میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ایجاد درخواست جدید
امکان تحویل سفارش در همان روز وجود دارد ؟

برای اطلاعات بیشتر با شماره 09104252179 تماس حاصل فرمایید .

چگونه سایز مناسب خود را انتخاب کنم ؟

روبروی اسم هر کالا در سایت ” راهنمای سایز ” قرار داده شده است که شما با توجه به این جدول به سادگی میتوانید سایز خود را انتخاب نمایید .

آیا امکان دریافت سفارش از شعب وجود دارد ؟

خیر، در حال حاضر تمام سفارشات از انبار سایت سله بن ارسال میشود.