صنعت پوشاک یکی از صنعتهای بزرگی است که تولیداتش همواره روی محیط زیست آثار مخرب دارد و نیازمند این است که در این راستا راهحل و تدبیری اندیشیده شود و به طور کلی نه میتوان نیاز انسان به پوشاک را حذف کرد و نه آثار مخرب این صنعت را. تنها امکان این وجود دارد که […]
با گسترش و همه گیری اینترنت ، اکثر کسب و کارها و مشتریان به سمت خرید اینترنتی جذب شدند و طی سال های اخیر ، رقابت تنگاتنگی بین فروشگاه های اینترنتی پوشاک ایران ، برای فروش محصولات در فضای وب ، صورت گرفت . و همین موضوع توقع مشتریان از فضای انلاین و برندها را […]